Kızlar bebeğim 2 ay 7 günlük. 1 aylıkken gıda alerjisi şüphem oldu 1 aydır et süt yumurta kuruyemiş yemiyorum. Pazar akşam ,2 dilim et yedim . Pazartesi çocuk iyiydi . Pazartesi akşamı kabak yedim . Daha önceden kabak yiyince sorun olmamıştı. Bugün (salı ) çocuk karın ağrısı ile uyandı. Hafif yeşilli kaka. Böyle sürekli öğürüyor son zamanlarda kusuyor. Midesi bulanıyor gibi. Karnı gurul gurul gurul ediyor. Etin etkisi yeni mi çıkıyor sizce ? Bide 2,3 gündür terliyor hep alerji konusunda tecrübeli anneler lütfen birşey söyleyin.
Devletin Doktorlar bişey den anlamıyor