adenmoms Bizim gibi olanlar var mı çok yorulduğumu yetemediğimi hissediyorum . Hiç bir şekil de yakamı bırakmıyor nereye gitsem ayaklarımda . Uyku desen yok gece 2 de anca uyuyo gece de bir çok kez uyanıyor . Uyandığında memeye düşüyor uyuyor bir defa da odadan çıkmak istiyor Buda yeni çıktı eliyle kapıyı gösteriyor salona geliyoruz orda emmek istiyor emiyor geri gidiyoruz. Ve sürekli aglakk mız mız hiç birşeyden memnun kalmıyor sürekli yapışık geziyoruz . 2 yaş sendromuna girmişmi bulunuyoruz atak mı anlamadm . Dün gece de çizim tabletini bırakmadı elinden öyle emdi mesela 🤦♀️
Elisa34 adenmoms 18 ay 36 ay arasıymış bu iki yaş sendromu ay kızımda şuan 22 aylık o aylarda daha bi zordu sanki şimdi biraz düzeldi gibi ama uykuya hala çok dıreniyor
kelebek_17 adenmoms Sanki bir kısmında benim oğlumu anlatmışsınız. 18,5 aylık, birkaç gündür gece 2-3 lerde yatıyor. Uyandığında eliyle kapıyı göstererek ağlıyor, çıkmak istiyor. Birde dişleri geliyor onun mızmızlığıda var üstüne.
Elisa34 adenmoms benimde öyle bazen sabrım tükeniyor yoruluyorum çok ne zaman düzelecekler tam anlamıyla