Merhaba kızlar acil yardim lütfen
Bebegim 3 ay 15 günlük ve artık mamayı verirken çok sinirleniyor ve ağlıyor krizlere giriyor zorla besliyorum ama gece veya gündüz uykusunda çok güzel alıyor hiç sinirlenme yok ağlama yok neden böyle yapıyor anlamıyorum yani uyurken durum iyi , hiç öyle değildi yeni başladı bu sinir krizleri çok üzülüyorum ya ne yapacağımı bilmiyorum lütfen aynı durumu olan varsa yardım edin bu arada emzik ucu biberon falan değiştirdim ma oda ise yaramadı , zorlamadım istediği kadar yiyin oda olmadı , ağlıyor hiç takmadım oda olmadı yani anlamadınız hersey denedim olmadı bana yardım edin lütfen