Sebusebu kubrasahii yenidoğan bebekler bezlerni vücutlarının bir parçası olarak hissederlermiş ondan ağlıyordur ortam ısısı iyiyse sorun yok merak etme
Yagmur_24 kubrasahii benim yeğenim de böyleydi 1 ayı geçince düzelmişti üzülmeyin az kalmış üşüyo olabilir bilemezsiniz
Deletedmom_83 Benim oğlumda yeni doğduğunda öyleydi şimdi 50 günlük bez taktırmıyor :) düzelir inşallah korkulacak birşey yok