Smyrnaasimrani Kızlar günde 4 kere dedi bana Dr ama gazı yokken bile yine verecek miyiz. Ben iki gündür gazı yok diye vermedim bugün tam 2 saat ne kucakta durdu ne yerde çok fazla ağladı ben de yıprandım kızım da yıprandı metsili verdim hemen. Düzenli mi kullanıyorsunuz gazı olsa da olmasa da
espalp Smyrnaasimrani düzenli kullanım önemli özellikle aynı saatlerde. Sadece gaz olduğunda verirseniz öyle krizler olabiliyor. Hangi damla için olursa olsun her gün düzenli kullanım önemli
Nekwam Smyrnaasimrani düzen özellikle ayni saatlerde olursa faydasi daha artar ac karna birde. Sabah aksam 9 damla verdim. 2.ye sab simplex verdim sabah aksam 8 damla 2.5 ayda gazi bitti.
HamzaSiracveBen Smyrnaasimrani ben düzenli bir sekılde verıyodum kuzum yoksa etkısı olmuyor zaten sen de oyle yap derım
Sadiyealp Smyrnaasimrani gunde dort kez di bizimde devamli verdim ama bizim fayda etmedi 1 sise bitti sap simplex e geçmiştim
Smyrnaasimrani espalp 4 kere mi veriyorsunuz siz de bana fazla geldi ne bileyim ilaç sonuçta ondan uzak durdum keşke verseydim
espalp Smyrnaasimrani evet 4 kez onar damla en az. Sonuçta sancıdan ağlamasından daha iyidir damla vermek. Valla benim oğlum o kadar çok ağlıyor ki damla vermemeyi düşünemiyorum bile. Damlayı aç verin çıkarma ihtimali de azalır
Smyrnaasimrani HamzaSiracveBen benimki şurup şeklinde yarım çay kaşığı veriyorum 10 damla oluyordur herhalde
HamzaSiracveBen Smyrnaasimrani hmm surubu varmıymış bilemedım oluyodur heralde uyuz doktoru goruyon mu bize de surup verseydı ya o kadar zorluk cekmezdık belkı 😖😖
espalp Gencanne19 her seferinde. Çocuk doktoru bir aylıkken onar damla dedi o zamandan beri öyle veriyorum. Günde üç kez veriyodum bir aylıkken artık dörde çıkardım
espalp Gencanne19 bir aylıkken günde 3 kez onar damla dedi bize doktor. Ama her bebeğe göre farklı bi dozaj verir belki doktor kilosuna göre falan bilmiyorum. Oğlumda çok gaz sancısı var hala var belki yüksek bi dozdur bizimki. İsterseniz bir eczacıya da danışın 🙏🏻
melodininoglu Gencanne19 canım bende bir haftalıkken başladım. Günde 4 kere. 5-11-17-23 saatlerine alarm kurdum. Sekiz damla.
melodininoglu Gencanne19 kurban olurum 🥰 evet canım her birinde çay kaşığına damlatıyorum 8 damlayı. Uyusa bile dudaklarına değdirip ağzına veriyorum. Yalaşıyo hemen buruşuk suratlı 🥳🥳 şimdi gazını uyurken çıkarıyo sesinden kendi korkuyo 😂