Kızlar oğlum 16 aylık geçen hafta hastaydı antibiyotik kullandık o mu etkiledi huy mu değiştirdi ne oldu sürekli vurma huyu var bana ve kendine özellikle bana sinirlenince olsun uykusu olsun keyfi yerinde olsun farketmez sürekli vuruyor saçımı çekiyor kafama bişeyler atıyo ısırıyor aşırı derecede daraldım artık tepki gösteriyorum kızıyorum tepkisiz de kalıyorum bazen anlatıyorum vurma cici yap diyorum sonra bi yanaşıyor tekrardan Başlıyor kafama ağrılar girdi artık. Siz de bu durumu yaşıyor musunuz nasıl bi yol izliyorsunuz? Huy olarak kalmasından ve diğer çocuklara vurmasından korkuyorum