Herkese selam kızlar, 2.aya bi kaç gün kala oğlum çok huzursuzdu, hala da devam ediyor. Bu dönemde sizlerinde gözlemlediği ne gibi değişimler oldu. Uykusu varken bile uyuyamıyor , bende bitmiş durumdayım. Çok halsiz, yorgun duragan bir bebiş oldu şuan