Gerçekten ihtiyacı olan birine 0-6 ay SMa mama ve emzik vermek istiyorum . Çok şükür bebeğim emdiği için gerek kalmadı . Emzik de almadı ne yazık ki . İkili emzik almıştım 1 ini denedik almadı . Diğeri hiç kullanılmadı. İhtiyacı olana karşı ödemeli gönderebilirim !!