7 ay 11 günlük kızcem. 3 uyku yapıyor gündüzleri 40-50 dk uyuyor. Gece ise geç uyuyor akşam 11 gbi uyuyor ama mutlaka yarım saat sonra uyanır mizmizlanio ya emzik veriyirum piş piş ile ya da çok ağlayınca kucağıma alıyorum.
Eğitim alanlar yada kendi eğitim verenler bilgi verir misiniz