Kızlar çıldırcam! Bebeğim 3 ay 17 günlük, son 3-4 gün salya akıtması inanılmaz çoğaldı, bu yüzden de memeyi de düzgün emmiyor, emdiğini çoğunlukla kusuyor ve uykuya dalamıyor, sanki sürekli midesi bulanıyor gibi bir yüz ifadesi yapıyor. Nasıl uyutacağıma şaşırdım açıkçası. Sallanınca yada memede uyurdu, Şuan o yok. Aynı durumu yaşayan var mı? Bir çözümü var mı bu durumun? Artık sinirlenmeye başladım ve hiç hoşlanmıyorum bu halimden..