123fff bizim sürdü malesef aklımı yitirecek gibi oluyorum çoğu zmaan ek gıdada da sıkıntılı çünkü aylardır iğneyle kuyu kızıyorum günümün yarısından çoğu beslemeye çalışmakla geçiyor,uyurken de öyle lıkır lıkır hemen içmiyor saatlerde uğraşıyorum 20 cc 30 cc çip bırakıyor 1 saati buluyor uyanıkken de ilaç şırıngasıyla besliyorum okdr mama şiringayla nasıl verilir siz düşünün,ve aylardır her gün düzn bu ve 4 yaşında bir çocuğum dha vsr ilgilenmem gereken ne zamana kadar devam edecek o da belli değil 😢 uzun yazdım kusura bakmayın öyle doluyum ki…