Oğlum 15 aylık bir çok besine alerjisi çıktı et süt yumurta kuruyemiş gibi. Doktor rapor yazdı mama verdi çünkü yediği tüm besinleri kestik. Şimdi mamayı da yemiyor Neocate. Doğduğundan beri zaten hiç bir mamayı kabul etmiyodu tahmin etmiştim ama bi umut belki yer dedim. Muzla karıştırdım kasede az suyla karıştırıp bal koydum yine de yemiyor. Ne yapıcam ne yedirsem bilmiyorum. Bir tavsiyeniz var mı. Genel olarak bu çocuk mama kabul etmiyor. Şimdi yumurtalı peynirli güzel bi kahvaltı hazırlasam yer bitirir içim gidiyo böyle yedirememek çok kötü bişeymiş. Ne yapıcam bilmiyorum lütfen tavsiye verin 😔