Kızlar eşimin doğum günü. Mont vs fiyatları belli ben de ikinciel uygulamasında sıfır ürünler satan bi bütün gördüm. 2-3 yorum var paketlenmesi kargo göndermesi vs iyi. Orjinal mı diye sordum evet dedi 2000lik ürünü 800e koymus kendi de söylüyor normal fiyatı böyle böyle diye. Hadi diyelim ihracat fazlası vs diyorlar ya öyle olsun ona da tamam. Peki aynı montun tasarımı iki markada da olur mu? Siz beni bilgilendirirseniz ona göre alıcam çok teşekkür ederim şimdiden: eşim anlar böyle şeylerden al veya alma der kesin şekilde ama sürpriz ona olacağı için soramıyorum 😀


Biri burrbery biri armani ben burberry almayı düşünüyorum ama orjinal olduğundan emin olamadım