_gklp35 Anneler merhaba 4 BUCUK aylık bebegim sünnet ettirmek istiyoruz. Muayene ettikten sonra gün verip operasyon yapılıyormuş. Fiziki özelliklerine bakıyorlarmış boy kilo VS. Sizler kaç aylıkken kaç ay kaç kilyken yaptırdınız ya da bilgisi olan var mı? ( şehir dışındaki hastaneye gidicez telefonda bilgi vermiyorlar)
ceydagoren _gklp35 2 aylık 6kilo ilken yaptırdım canım erken yaptırmak en doğru karar. Hiç sıkıntı olmadı. Bir kaç güme iyileşiyor zaten. Alt değiştirirken krem sürüyorsun sabah akşam o kadar
Seyerd _gklp35 ben 3 .5 aylık yaptırdım çok korkuyodum ama ıyıkı yaotrdım 3 gune ıyılestı ılk gun sunetten sonra yarım saat agladı ama sınra geçtı ılk gun bıraz cekıyo sonrası hıc bısy kalmıyo
Bahar1425 _gklp35 ben Ankara evime çağırdım doktoru. 15 günlük. 3. 200 kilo ile yaptırdım Şuan 2 aylıgız çok iyiyiz
RabiAyaz24 Ben de 5 buçuk aylıkken yaptırdım cnm özel sünnetçi yaptı kendi kliniğinde hiç bakmadı boy kğ falan anestezi almadan kendi Doğal uykusunda yaptı doktorumuz ben emzridim ayağıma aldım salladım uyudu ama yarım saat öncesi pipisine krem sürülmüştü sonra kesti doktor hiçbişey hissetmedi sadece ilk işediğinde ağladı başka da bişey olmadı 8 günde tamamen iyileşmişti
Aziza030 Ben bebeğimi 1 aylıkken yaptım kilosuna boyuna hiç bakmıyorlar. Çocuk cerrahisi yaptı. 1 saat önceden iyice doyurdum ve uyuttum. Pipisine krem sürdüler ve ameliyat oldu. Sadece ilk çişinde çok ağladı ve ağrı kesici calpol verildiler hep uyudu pek hissetmedi. Bir haftada tamamen iyileşti.
Kerem_ebru _gklp35 bende 15 gün önce yaptırdım oğluk iki buçuk aylık ve devlet hastanesinde oldu bir hafta önceden randevu verdi çocuk cerrahı gittik yarım saat bile sürmedi krem ve şurup verdiler ilk çiş harici hiç zorlanmadık bir beden büyük bez aldık zaten kremi pipisinin üzerine bolca sürdüğümüz için hiç sorun olmuyor zıbın bağlamadım bir hafta boyunca bir haftada dikişlerde attı ilk iki gün biraz zorluğu var oda mızmızlanma süreci çabuk iyileşiyor korkmayın en iyisi erken yaptırmak
Swtlna 10 aylık 10 kiloyken yaptırdık çocuk cerrahi yaptı. Genel anestezi ile oldu, ilk gün biraz ağladı ve sadece ilk gün Calpol verdik, sonra günlük hayatına döndü.
_gklp35 Demetefe devlette mi yaptırdınız valla bende anlamadım doktor muayene etmesi görmesi gerekiyormuş gel git yaptırıyorlar 🤦♀️
Yamanikom Tam 50 gunlukken yapildik bizde boyuna kilosuna degil daha cok pipisine bakiyolar cok kucukse yapmiyolar cok rahatti lokal anesteziyle oldu 5gunde tamamen iyilesti ilk 5 gun hep kahve bardagi kapattim bi numara buyuk bez kullandim enfekte olmasini onlemis oldum ama cok rahat oluyo bebekken
Kahramanbaba erken yaptırmanın dezavantajı daha tam oluşmamış bir organın bir parçasını kesmek ve buna bağlı olarak ileride yamukluk, kısalık gibi sorunların ortaya çıkması. Karar sizlerin