Kızlar boyun fıtıgım var fizik tedaviye gittim dün. Doktor emg cektirmemi istedi.yani kolumdaki sinirlere bakılacak. Randevum 1 ay sonraya verdi devlet hast bu.
Benım ıcın cok geç.
vakit geçtikçe aleyhime işliyor hareketlerim kısıtlanıyor. Cünkü kolumu hissetmiyorum güç kaybım var bişeyleri tutamıyorum işin özü.
182 aradım bilgi vermedi.
Birde size sorayim.
Simdi ben tekrar fizik tedavi baska hast randevu alsam diğer hastanedeki emg çekimim iptal olur mu??? Bilen yazsın nooolur