Kızlar 13 aylık bir oğlum var misafirliğe gittiğimiz yerde küçük tespih boncuğu gibi inci görünümlü boncuklardan vardı oğlum onlardan iki üç tanesine ağzına almıştı hemen ağzından bir tanesini çıkarttım ama bir yada iki tanesini yuttu yanımdaki arkadaşlar bisey olmaz kakasindan çıkar bi kac güne kadar dedi ama ben yine de içime sinmedi çocuk doktorumuzu aradim doktorun sekreteri de çocuk cerrahi bir gormesi lazım film falan çekilmesi gereken falan dedi ama annem arkadaşlarım kakasindan çıkar o bir kaç gün içinde diyor ilk çocuğum korkuyorum bir şey olur mu sizce? Ne yapmalıyım🥺