fizikcianne Çok normal canım Ben de senin gibi endişelenmiştim doktor birkaç kez sordum geçer dedi önemli değil dedi belki biraz da yanağından falan öpüyorsanız ondan da olmuş olabilir doktorumun bana dediki eğer böyle ucu sarı iltihap olursa dedi o zaman endişelene biliriz dedi