Merhaba anneler geçen ay gittim kan verdim 0.1 çıktı sonucu
Dün yine verdim 4.2 çıktı acaba gebelik varmı genelde yeni gebelik olunca değerler düşün cikiyor ya tereddütte kaldım
İlk gebeligimde de öyle olmuştu yeni olduğu için değerler düşük çıkmıştı sonra yükselmişti