Edininannesii sizi anlıyorum, aynı tepkiyi verirdim. Ama korkmayın geçer. Afrikada çocuklar çamurun içinde yüzüyo, ben kendimi arada böyle teselli ediyorum yoksa aklımı kaçıracağım anlar oluyo 😂 içiniz rahat olsun suyla yıkayın sudokrem iyi gelir , aman nemli kalmasın nemli totoya krem sürünce daha çok kızarıyo