Of kızlar bebeciğime 6 aydır kendim bakıyorum Prima pampers kullanıyorum asla değiştirmedim pişik değil kızarık bile olmadı poposu çok dikkat ettim hep gelin görün annemden rica ettim normalde kimseye aldırmadım alt malzemelerin hepsi orda dedim sonra seslendi sleppy ile siliyorduk demi diye başımdan aşağı kaynar sular döküldü koştum gitmiş sleepy havlu mendil kimyasal bombasıyla bebeğimin popsunu silmiş hemen banyoda yıkadım sürekli takipteyim birşey olcak mı diye bugün üçüncü gün ve poposu hem kızarık hem de beyaz kabarcıklar olmuş napıcam mustela pişik kremi sürdüm iyi gelir mi Allahım zaten faydaları olmuyor zararları da olmasa keşke ya onunla toz aldığımı bilmiyor sanki gözlerim görmedi diyor kafayı yicem sürekli aynı ürünü kullanıyorum görüyordu biliyordu yani geçer kısa sürede demi üzüldüm valla