Benim bebeğimde 4 aylık çok zorlu geçiyor çocuk her yere ağzını sürüyor. Kafası çok yanıyor özellikle geceleri çok daha zorlu.
Daha küçük kullanmam dediğim jeli mecburen dün gece kullanmak zorunda kaldım sağlık ocağındaki doktor yazmıştı. Biraz onu rahatlattı çocuğum öyle uyudu.