Kızlar kızım 1 ocakta 2 yaşına girecek malum kendisi 01/01 kurbanı😁
Yeni yıl bebeği , geçen sene doğum gününde çekim falan yaptık konseptli pastasını falan patlattı 🙏
Bu yılki doğum gününü sizce nasıl bir konsept yapmalıyım illaki yeni yıl ve kış konseptimi olmalı fikirlerinize açığım 😊