Merhaba herkese, bu sabah ertesi gün hapı kullanmak durumunda kaldım. Bebeğim 6 aylık, hem anne sütü hem mama alıyor. Ek gıdaya da başladık hafiften. Ella’nın sütüm üzerinde bir etkisi olur mu, aranızda yaşayanlar var mı? 2. çocuk için çok erken, hapı kullanmak zorunda kaldım :(