Fitolmaya perdeci ilk astığında dümdüzdü, ben yıkamaya başladıktan sonra bir daha öyle kalamadı tabiki, ütüsüz tamamen düz olmazlar, ben çok takılmadığımdan gözüme batmayacak seviyedeler, ama kurutma makinesi denemeyin derim, elinizde parçalanmış tüller kalır