Poncikkkk bende bi gün oğlumu aşıya götürmüştüm kaynanamla birlikte yanımızda kaynanamın yeğeninin oğlu da vardı 8 yaşında. Aşıyı yaptırdım kaynanam aldı çocuğu koridora çıktı ben ebeyle konuşuyordum kilosunu vs. 8 yaşındaki çocuk bebeğimi kucağına almak istemiş kaynanam da vermiş çocuk bi anda ayağa kalktı ve bırakmak istemiş oğlumu düşüreceğini anladım. O an film şeridi gibi geçti derler ya senaryo kafamda oluştu yani gözümün ucuyla gördüm ordan nasıl koştum nasıl tuttum hiç hatırlamıyorum sadece kafa üstü düşen bebeğimi tuttum. Ama kafmdan aşağıya kaynar sular döküldü ağlayasım bağırasım geldi çocuğa değil kaynanama. Neden bırakıyorsun neden veriyorsun ya düşseydi.benim yerime hemşire söylendi zaten çocuğa çocuk emanet edilmez diye ama onu hiç unutamıyorum bi de kaynanam diyo sakın kocana bişey deme. bilşyo çünkü bir ton laf söyler ona