yagizcinarsmom 28 günlük olanı kullanmaya başlayacağım ama 28 günün sonunda hiç ara vermeden devam mı edeceğiz bazı haplarda ara veriliyor ya bide yan etkileri oldu mu sizde kilo alma kıllanma vs?
aselinanesii yagizcinarsmom tek tip hap mı çeşitleri var mı cezarettenin bilmiyorum ama benim kullandığımda hiç ara vermeden tamamen bırakana kadar içtim. Herhangi bi yan etkiside görmedim ☺️
kiminoykusubu_ yagizcinarsmom 21 günlük haplarda ara verilir. Kutu bitiminde hemen yeni kutuya başlaman gerekiyor. Ben 7 aydır kullanıyorum herhangi bir yan etki görmedim ama henüz regl de olmadım belki haptan kaynaklı olabilir bu 😊
yagizcinarsmom kiminoykusubu_ ebe bana zaten doğumdan sonra 1 sene düzensiz olacak her türlü haptan olmaz demişti
Kurt2808 kiminoykusubu_ evet adet olamiyorsunuz maalesef yan etkisi ben bıraktım sonraki ay adet oldum
nartanemm Bana doktorum emzırdıgın ıcın bu hapın koruyuculugu hafıf hıc aksatmaman gerekıyor demıstı dıyelımkı unuttun aksam aldın ıkı hafta ekstra korunmalısın demsıtı ay ben oyle seylerle ugramamam dedım bıraktım duzenlı hap kullanma huyum yoktur