tuba2323 hiç fark etmemişim evde hiçbir şey kalmamış. İki haftada bir manav alışverişi yapıyoruz ve yeni yaptık ama yemeklik bir şey yok 😅 et tavuk balık da yok haliyle kıyma falan da. Buzluktaki fasulye ve bezelyelerim bitmiş bile 😬 konserve sadece domatesim var. Aslında domates çorbası ve dünden kalan zeytinyağlı biber olması yeter de artar ama yiyen olmaz 🙁 bakalım napıcam. Saat 3 🍐