kumsalisil normal hatta çok güzel erken yürümüş 👍👍🤍🥰🥰 benim 2. Oğlum 10 aylık olacak. O da emeklemedi daha. Neler yaptınız yürümesi için? Mesela sürekli tutup yürüttünüz mü? Ben ilk oğlumda öyle yapmıştım ama bunda daha çok yerde vakit geçirdi. Ne zaman yürür hiç bilmiyorum. Sizin 1 ay önce neler yapabiliyordu 🥰🥰🥰