(15) aylık bebeğim mamayı artık bırakmak istiyorum beni de emmiyor zaten bıraktı gibi bir şey ama mamada hiç etik gelmiyor içim hiç rahat değil çünkü okadar doğal taze cart curt besliyorum öyle uğraşıyorum mama da verince yani öncesi vermek zorunda kaldım bi takım şeyler yüzünden şimdi artık bırakmak istiyorum içmesin istiyorum ama karnı tok olsa bile içme hissiyatı oluşuyor çocukda 18 ayken mi bıraksam yada nasıl bırakacağım onun yerine kefir felan devamlılık mı göstersem sizler neler yaptınız nasıl ilerliyor süreç yardım eder misiniz bilgilerinizi paylaşarak :) gecede çok kalkıyor buarada oda bi sorun gece ayran kefir nasıl yapayım dolaptan çıkar ılısın felan bebeğin kilosu da öyle yok bilmiyorum ya