Herkese selam. Benim 17 günlük bir bebeğim var dün doktor kontrolüm için 100 km hastaneye gittik ve bebeğim arabada dün bütün gün memede kaldı uykuya geçemedi 1,5 saat aktif emdi hep kucağımda ve memedeydi uyusa bile 10-15 dakika sonra tekrar meme istedi ama öyle böyle ağlayarak değil. Gece de yine aşırı sıklaştı bu durum ve memelerm ciddi anlamda acıyor şişti uçları biraz o yüzden de tahammül edemedim (vicdanen çok rahatsızım) gece annem altını açtığında kakasını yapmış ve altını geri kapatana kadar 3-4 kere arka arkaya kaka kaka yapmış bu durum normal mi? Bu arada gece doymuyor mu acaba diye mama da verdik mama da sütten ağzından geri geliyor ama bebeğim emmek istiyor hep. Benim gibi olan var mı? Biraz destek olalım bugün vicdanen baya kötüyüm :(