demetusss Merhaba bizim alerjimiz var rotavirüste de sanırım sütle ilgili bi içerik varmış , müşahede altında yapılacak aşı bu şekilde aşı yaptıran oldu mu hiç
Hils demetusss bizde de var ve ilk dozunu yaptırmıştık. 2.dozu için bende kararsızım. Doktor yaptırabilirsin dedi aslında
Matildanil demetusss bizim çoklu besin alerjimiz var sütte vardı iki doz vurulduk. Bi sıkıntı yaşamadık
Seyma0653 demetusss biz ilk dozu yaptirdigimizda bilmiyoduk yaptirdik bi sıkıntı olmadı sanırım kanlı kaka yapan bebeklerde sıkıntı olabiliyomus. Bizimkinde kanlı kakaydı doktora sordum yaptirdim ikinci dozuda sıkıntı olmadı
Hils Ckudll Matildanil Seyma0653 kızlar bizde de süt alerjisi var ilk dozunu bilmeden yaptırdık şimdi 2.doz zamanı geldi. Kaka mukuslu ve hızlı kan var yaptırmada çekincelerim var Ayrıca süz demir ilacı olarak be kullanıyorsunuz? Ben bastırın kullanıyorum süt alerjisine yan etkis var mı demir damlalarının sizce?
Seyma0653 Hils bizde kanı düsük cıkmıştı 7ydi yanlış hatırlamıyosan ocean kullanıyoruz suan eczacı ve doktor onu önermisti gttigimiz doktorlarda kullanması gerek dedi kan ilacını
Seyma0653 demetusss doktorla görüsün isterseniz doktorlar farklı farklı konusuyo yani bi kaç doktor gerekirse fikir alın
Kubra123456789 Bizde alerjiktik yasak olan aşıların içinde bu aşı . 2 tane alerji prf. İle görüştüm ikiside yaptırma dedi . İyikide yaptırmadım alerjimiz 1 yaşımda bitti