nibado Kızlar ilk ikisinde olmamıştı son dozu yaptırdık acayip bir şişlik oluştu etrafı da kızarık. Yumru gibi o kadar sert ki dokundukça canı acıyor oğlumun. Sizde de böyle olmuş muydu?
irmarose nibado bizim ikincisinde olmuştu doktor olabileceğini söyledi sertliği dağıtmak için buz kompresi önermişti