Mugekatlasb benim kızım 11 aylık sabah kalkınca kahvaltı yaptırıyorum az yediyse mama teklif ediyorum. Doktora da sorduğumda oda kahvaltı yaptırmamı önermişti o şekilde ilerlemeye devam ettim. Kalkınca öğle yemeği sonra bir ara öğün son olarak da akşam yemeği. Yatmadan yine mama içiyor öyle uyuyor,genelde akşam yemeğini çok az yediği için yemek sonrası da mama içiyor. Ml değişiyor,180-120 ml arası içiyor