selin189_ kaç ay oldu doğum yapalı belki onunla alakalıdır. Benim oğlum 2 yaşında oldu lohusalik bitiminden sonra düzenli olarak her ay adet oluyorum, hamileyken 15 gün gecmisti adetim testim pozitifti ama, yani hamile olsanız 15 günde artik çıkar testte bence. Olabilir bazen böyle şeyler.