Kızlar 9 yaşında oğlum sürekli hasta her hafta nerdeyse e haliyle bebegede bulaşıyor konum dün aşırı gözü kızardi doktor alerjik demişti göz damlası vermişti zar.zor damlatabiliyoruz geçen ağız kenarları flnda yara oluyordu herpes virüsü varmış ondanda şüpheleniyorum tabi kesin birşey yok tahmini çok sürekli hastalanıyor imnun yetmezliği okudum acaba o mu var çocukta bugün özele gidip tüm değerlerine baktiracagiz imnun yetmezliği yada herpez virüsü geçiren varsa nasıl yol izlediniz sonuç ne tedavisi gibi şeyler yazarsanız çok sevinirim