Ee011
Herşeylerini birlikte yaptırdm. İlk zamanlar biraz zordu anlaşamıyorlardı.
Sonradan alıştılar birşey yaparken misal şey diyorum asel mirada yapsın göster kardeşine, ver kardeşine, kardeşin de yapsın, kardeşin de oynasın diyerek vurguluyorum.
Sonra sonra alıştı birşey yaparken mira al bakalım demeye başladı ☺ bu şekilde ilk önce kardeşine odaklanmasını ve paylaşması gerektiğini öğrettim.
Biraz baş başa bıraktım ama ynıbda duruyorum tabi
Buna benzer şekilde ilk aşama aralarındaki bağı iletişimi sağladım sonrası kendiliğinden geldi
Sizin çocuklar aynı anda mı uyuyor eğer zorsa misal biri uyurken diğerine etkinlik yaptırın bu şekilde de olur
Ama daha çok ikisine aynı anda yaparsanız daha verimli olur zor olmaz en azından.
İstr istemez anlaşmazlık oluyor.