arelasafalme Bebeğim 6 aylık gündüz güzel uyuyor genelde en fazla 2 saat uyanık kalıyor. Sonra tekrardan huysuzlanıyor ne yapmam gerekiyor gündüz uykusunu azaltmalı mıyım ? Gece uzun uyuması için ne yapabilirim ? Aklı verin yoksa kalanda gidecek 🤦🏼♀️🥲
cagatay23 arelasafalme gündüz uykusunu azaltmalısın onunla etkinlik yap onu yoracak ve yorgun düşürecek biseyler yap ki aksm uyusun bence
beyzacmvrc arelasafalme benimde aynj artık gerçekten deliricem uyuyor ama 10 dj da yarım saatte uyanıyor belim tutuldu yat kalk yapmaktan.. Uzun zamandır böyle 1,5 aydır falan ama 3-4 gündür iyice bi tuhaf oldu zırt pırt kalkiyor ağlayarak Huni takmama az kaldı yemin ederim
Myagmurr arelasafalme gece uykularını güzel uyuması için gündüz uykularını düzenleyin her akşam aynı saatte yatırmaya özen gösterin uyku saati gelince ışık konuşma ses yok uyandığında hemen müdahale etmeyin vs vs
berfn arelasafalme bnm bebegmde 6 aya kdr uykulari miss gibiydi 7. aya girdiktn snra hersey alt ust oldu 1 aydir 9da yatiriyorm hep saat 1e kdr yarm saate bir agliyatak uyanior 🤔
arelasafalme Myagmurr 2 satte bir uyumasa bizi perişan ediyor karanlık sessiz oda her gün aynı saat dışında denendi 🥲🤦🏼♀️🤦🏼♀️
arelasafalme berfn işte şuan ben öyleyim ilk doğduğunda o gaz sancılarına rağmen 3 ay ne güzel uyuyormuş haberim yok 4 e girdikten sonra olanlar oldu