Neseligunler40 Merhaba arkadaşlar bu aylarda hangi etkinlikleri yapabilirim gelişimi için özellikle dil konusunda kitap okuma zaten yapıyorum ,anne baba nene dede gibi kerimeleri var, diğer oynarken eğlendiğimiz oyunlar etkinlikleriniz nelerdir ???