Merhaba arkadaşlar.
oğlum 38 aylık
doğduğundan beri maaşallah kabızlık nedir bilmeyiz en fazla 1 gün yapmamıştır,erteesi günü devm etmiştir yapmaya.
ama son 1 aydır dikkatimi çeken bir şey var.
Sabha kalkar kalmaz kaka yapıyor,okula gidince yine yapıyormuş gün içinde de yemeklerden sonra
akşam yemeğinden sonra ve en son yatmadna önce
yani çok sık gibi geldi bana,bilmiyorum kuruntu mu yapıyorum.
haftasonu muayeneye götürmeye düşünüyorum ama o zamana kadar hiç böyle bir şikayeti olan,konu hakkında bilgisi olan var mı diye merak ettim.
instagramda bi sayfada gluten intöleransı belirtiis olarak gördüm
bi arkadaşımın oğluda aynı şekildeydi bağırsaklarında kabızlık var dediler. bağırsak tam boşaltım yapmadığı için her yemekten sonra baskıyla çıkıyormuş o 8 yaşında,benm oğlum biraz daha küçük tabii..
Fİkri olan var mı