Canım bizde 27 kasımda olduk sünnet sünnet olduğunun ertesi günü morardı ondan sonraki gün hafif morarıktı sonra geçti bişeyi kalmadı şuandada hiç bişeyi yok dikişleri de gitti normale döndü hiç öylee bişey gözlemlemedim istersen doktoruna bidaha götürün bi baksınlar geç olmadan