Nesli4155 9 aylik oldu iki defa burun akıntısı yaşadık hem de iki hafta boyunca sürdü birinde annemde bir gece kaldı orada oldu diğerinde de ben önce oldum ondan sonra oldu olabilir yani normal diye düşünüyorum ates vs olmadı sadece burun akıntısı oldu bana da bak işte çocuğu hasta ettin yine dediler çokta umrumda değil açıkçası bazen usutebiliyorlar bazen biz oluyoruz aktarıyoruz hastalığı ,kimseyi takma kafana hastalık bizler için tabii dikkatli olmak lazım çocuğa karşı ama bazen yetersiz geliyor olabilir mümkün yani