KeremikoMoM_ geçmiş olsun, gözlük kullanıyor musunuz , astigmat içinde gözlük yazılıyor mu merak ediyordum ,miyop için kullanıyorum gözlerim bulaniklasmaya başladı astigmat var dedi göz doktoru rapor almak için gittiğimde , gözlük mu degsitrmeliyim onu merak ediyordum