Keeşe başladı başlayalı sürekli ateşli, gecen hafta hastalandı burun akıntısı öksürük hafif ateş geçti dedim burun akıntısı durdu cunku ateş tekrarladı aksi gibi evde de değiliz , bize geçti boğaz ağrısı öksürük var dışarısı çok soguk sizce soguktan mı hastalandı yoksa tekrsrladı mı hastalık😞 steşi 40 lara yükseliyor deliricem