Egeveannesi_ Kızlar merhaba 13 aylık oglumda kreatin kinaz diğer adı ile ck denilen kan değerinde yükseklik çıktı aynı durumu yaşayan varmı neler yaptınız
Pera06 Merhaba benim bebeğimde de 8 bin civarında çıktı. Kan testi tekrar vereceğiz sizde durum nasıl?
Egeveannesi_ Pera06 kreatin değil degilmi ck dediğimiz değer biz asi felanda olmadik gerçi 1 yaş aşısını olmuştu bir ay önce onunla alakalı olabilirmi