Merhabalar, karı soğuğu bol olan bir bölgedeyim. Çalıştığım için sabahları erken saatte bebeğimi bakıcısını bırakıyoruz, araba çalıştırmaya değmeyecek 5-6 dk lık bir yol var bakıcımızla aramızda. O yüzden sabah eşim kucağında bırakıyor. Üstünü de altını da 2 şer kat giydiriryorum. Üstüne kslın montu bere atkısı vs. Üst üste giydiriryorum bu şekilde normalde. Fakat astronot tulumları araştırmaya başladım. Sadece altını ve ğsütnü giydirip üstüne astronotunu giydirmek istiyorum. Yani 2. Bir kata ihtiyaç olmaması ve aynı zamanda üşümemesini de. İçi polar çoğunun. Ama nasıl hangisi iyi nasıl bakabilirim? Ya da sizin kesinlikle kullanıyorum 2. Bir kata hityiacınız olmaz dediğiniz bir marka var mı?