symag ben sabah aç karnına bir bardak suya 2 tatlı kaşığı dut kurusu ekler cezvede kaynatıp içerdim suyunu onu yapamazsam bile bir avuç dut kurusu yerdim. Benim de annemim sütü olmamış ama benim oldu çok şükür. Sabah kahvaltıda bol yeşillik ye dereotu özellikle, her emzirme öncesi ve sonrası su iç, makinen varsa sağım yap, en önemlisi uyu en iyi gelen bu gündüz de olsa uyu. Ayrıca psikolojik olarak hep sütüm var diye düşün, streste çok etkiliyor