Tubacnr0 Büyük olan 9 da yatıyor küçük olan 7 buçuk 8 arası yatıyor küçük olan gece milyon kez kalkar dis olayida var yani dahami geç yatirmam lazım geç kalkmalari için önerinizi alabilirmiym
EceDM Tubacnr0 küçük olani gündüz uykusuna düzenli yatirmaniz lazim gece uykusu bolunmesin diye. Bunun yaninda 7, 7 buçuk’ta uyanmasi ideal zaten. Onu değiştirmeye çalışmayın. Siz de erken kalkmaya alisin, gün ışığından yararlanın.
Tubacnr0 Hiilyuss sizinki normal değil cidden ama 7 de çok erken yaz olsa benkmkilerde 6 buçukta kalkıyorlar di ama kış kapkaranlik
Sedanurpolatkan Tubacnr0 baya erken yattıkları için neredeyse 9 10 saat yatıyorlar yani daha geç uyanmaları şaşırtıcı olur bu bile bana fazla geldi alışık olmadığım için 🤣
Miran474 Tubacnr0 nesi normal değil benim bebeğim 15 aya kadar hep sabah altı en geç yedide oda en geç yedide ayaktaydı doktor olması gereken bu diyordu şimdi 20 aylık en erken sekizde kalkar en geç 10 da kalkar akşam 10 10 buçuk arası uyur
Kepekekmegi Tubacnr0 gayet normal bence karanlıkla ne alakası var saat 9-10ma kadar yatacak halleri yok ya
EceDM Tubacnr0 o zaman dişleri çıkana kadar sabredeceksiniz, onu rahatlatacak çözümler bulacaksınız. başka çare yok.
Tubacnr0 Hiilyuss canım yaa gerçekten çok yıpratıcı yazın gün aydın ışıl ışıl ama kışın gerçekten zor
Tubacnr0 Sedanurpolatkan gece kalkıyorlar ama hele bebek kac kere büyük olan geç yatsada erken kalkıyor alışmış galiba
Sedanurpolatkan Tubacnr0 yani alışmış olabilir tabi sizde biraz daha geçe çekin saatleri daha geç kalksınlar istiyorsanız daha iyi olur kızım 11 12 de anca uyuyor 6 buçuktan beri ayaktayız mesela gece sürekli kalkmalarını saymıyorum bile 10 aylık Şuan 👀
seizetheday Tubacnr0 geç yatarsa geç kalkar canım bence güne erken başlamak daha iyi olur işlerini halleder dinlenirsin valla bende geç kalksın istiyordum ama o zaman çok geç yatıyor
meva_moms Tubacnr0 benim buyuk kiz 9 u bile beklemiyor aksam 7 de yatiyor sabah 6.30 da bazen 7 de kalkıyor oglum da 8 de uyuyor sabah 6.30 da uyaniyor 7 aylik geceleri 2 saat de bir uyanıyor emmek icin yıpratıcı ama düzen oturtmuslar artik kacta yatarsa yatsin erken kalkarlar gec yatan da erken kalkar erken yatanda erken kalkar
etuerk Tubacnr0 çocukların özellikler bebeklerin biyolojik saati erken uyanmaktır ki günün verimli geçmesi sağlıklı büyümeleri açısından doğru olan budur. Siz ne ne kadar geç yatırırsanız çocuk o kadar yorgun ve huysuz olur ve gelişimi açısından da doğu olmaz evet kış karanlık ama yapacak bişey yok benim beneğim akşam 7 de yatar sabah 7 kalkar ışığı açar günün aydınlanmasını bekleriz gün aydınlanır akşam 8 de de yatarsam hayır demez ama yine 7 de uyanır. Yani geç uyuyayım geç uyanır mantığı yanlış