Günaydın herkese 🙋🏻♀️ Kizlar evim 25 - 26 derece üzerine çıtçıtlı atleti bir de tek kat kıyafet giydiriyorum gece de uyuduğun da müslinin az kalıni battaniyeyi karın bölgesine örtüyorum ayaklariyla vurup açıyor yoksa tulum da giydirdim daha önce yine onda da çok aşırı terliyor kafasi özellikle vücudunda bazen bakıyorum birşey yok ama saclari suyun içinde kaliyor ve gece çok uyaniyor bunun yüzünden yani daha da ince giydirmek benim içime sinmiyor çünkü zaten kalın deil üzeri tulumda da ayni sorunu yaşıyorum napicam ya 🤦🏻♀️