cansu0655 Merhaba 3 aylık oldu kızım bezini değiştirirken fark ettim ki sleepy 3 numara cırtcırt yapışkanları tutmuyor bi kac zamandır da baby turco gözüme çarpıyor doğumdan beri sleepy kullanıyoruz sizce nasıl kullanan annelerim fikir verir misiniz
Gizmokzilla cansu0655 ben memnun kaldım baby turcodan bazı anneler beğenmiyor ama şahsen ben beğendim sleepy daha çok sızdırıyor baby turcodan yana öyle bir sıkıntı yaşamadım 🥲
UcuBulunamayanBant cansu0655 ben 2cocugumada baby turco kullaniyorum biri 2aylik digeri 2yas hiç sıkıntı yasamadim buyuk olana ilk aylar bende sleepy kullanmıştım ama memnun kaldim
mzfm doğumdan beridir kullanıyorum 1 yıl oldu hiç sıkıntı yaşamadım pişik falan hiç olmadı tabi önlemini al yınede göbeği düşene kadar normal halini sonra kilot halini kullandım
Hiilyuss cansu0655 bio natural dısındakilerle aynı bany turco bence. Ben de ilk ay bio kullandım sonra extra aldım bir de bu baby turcoyu deniyim dedim aynısı incelik vs. Bantları da sağlam bence