Admsavalanli Kizlar merhaba oglum 4 yasinda cok terliyor.oda isisi normal.d vitamini hic kesmedim hep kullaniyorum.basina gelen varmi lutfen cebap verin
yokolmaz Admsavalanli yasina gore kilosu nasil ,normalde oynarken bilede terlermi .toplu bı cocukmu .